Türkiye Sigorta “Yeni Nesil Sigortacılık Platformu”nu tanıttı

Türkiye Sigorta, Türkiye Varlık Fonu bünyesinde bulunan kamu sigorta şirketleri Ziraat Sigorta A.Ş., Halk Sigorta A.Ş’nin Güneş Sigorta A.Ş. ile birleştirilmesiyle 2020 yılında hizmet vermeye başladı. Ürün ve hizmet yelpazesini her geçen gün geliştiren Türkiye Sigorta, yeni uygulamasını düzenlediği lansman toplantısı ile duyurdu. 

Türkiye Sigorta, dijitalleşme yolculuğunda sigortacılığa yepyeni bir soluk getiren Süper Uygulaması ‘Türkiye Sigorta Müşteri Platformu’nu tanıttı. Bu platform sayesinde, Türkiye Sigorta müşterisi olsun ya da olmasın tüm kullanıcılar, tek bir uygulama üzerinden farklı ürün ve hizmetleri en hızlı, en güvenilir ve en pratik şekilde deneyimleyebilecekler.

“Türkiye’nin ilk sigortacılık süper uygulamasını hayata geçirdik”

Türkiye Sigorta Genel Müdürü Atilla Benli, Türkiye’nin sigortası olmak ve sigortacılığın yeniden tanımlanmasında öncü bir pozisyona talip olmak için yola çıktıklarını ifade ederek şunları söyledi: “Türkiye Sigorta olarak gücünü iyilik için kullanma ve sigorta deneyimini ‘sonra’dan ‘önce’ye taşıma vizyonumuzla; tüm sigortalılara ve iş ortaklarımıza kesintisiz hizmet vermeye devam ediyoruz.  Sigortacılığı yeniden tanımlarken, zihinlerdeki sigorta algısını dönüştürerek büyütmek, teknolojiyi daha iyi kullanmak ve müşteri deneyiminde dijital olgunluğumuzu daha da yükseltmek için ürünlere değil kişiselleştirilmiş çözümlere ve sigortayı somutlaştırmaya odaklandık. Bu kapsamda devreye aldığımız yapıyı bir platform olarak tanımladık, çünkü platform demek, tek bir şirketin asla başaramayacağı şeyi güçlerini birleştirenlerle birlikte başarmak demek. Bu kapsamda yapmayı en iyi bildiğimiz şeyi yaptık ve müşterilerimizi, ürünlerimizi, sigortanın ötesini tek bir platformda birleştirerek, Türkiye’nin ilk sigortacılık süper uygulamasını hayata geçirdik.”

“Türkiye Sigorta Müşteri Platformu tüm paydaşlarının iyiliği için çalışmaya devam edecek”

Türkiye Sigorta’nın yeni Süper Uygulamasına ilişkin Türkiye Sigorta Strateji, Dijital Dönüşüm ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Bilal Türkmen şöyle konuştu:

“Bu platformu oluşturan, kullanıcılarımız, iş ortaklarımız ve satış kanallarımızdan oluşan değer zincirinin tüm bileşenlerine önem veriyoruz. Gücünü iyilik için kullanan şirket olmanın verdiği bazı sorumluluklarımız var. İş ortaklarımızla olan iş modelimizin gücüyle müşterilerimizin karşısına iddialı fiyatlarla çıkacağız. Müşterilerimiz Finans, Araç ve Sağlık dikeyindeki hizmetlere tek bir platformdan erişebilecek, bu sayede yeni markalarla da tanışma imkanına sahip olabilecekler. Tüm satış kanallarımızın müşterilerine daha yüksek sadakat ve memnuniyet sağlarken sigortacılık sektörünün temel problemi olan fiyat rekabeti konusunda pozitif anlamda farklılaşarak finansal avantajlar sunuyoruz. Platformumuzun platform olmasına katkı sağlayan iş ortaklarımızın daha da güçlenebilmesi için bizimle çalışan iş ortaklarımızın sunduğu hizmetlerden herhangi bir gelir elde etmeyeceğiz.”

Türkmen sözlerine şöyle devam etti: “İş ortaklarımızın kullanıcılarımıza anlamlı değerler sunabilmeleri için dijital bariyerleri kaldırarak 12 milyon aktif müşterimiz başta olmak üzere platformun tüm kullanıcılarının erişimine destek olacağız. Platform kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını, veri analitiği ve makine öğrenimi modellerinden aldığımız güçle tespit edip, proaktif bir şekilde çözümler sunacağımız bir alt yapıyla çalışacağız. Türkiye Sigorta Mobil Uygulaması bizim için başlangıcı, sonu ve kapsamı belli olan bir proje değil. Biz bunu kullanıcılarımızın yaşam döngüsüne hizmet eden ve hayatın merkezinde olan bir ürün olarak tasarladık. Bundan sonraki tüm adımlarımızı doğru atabilmek adına; dijital yetkinliği yüksek, müşteri memnuniyeti ve hizmetini sürekli geliştirmeye çalışan, veriye dayalı karar verme tekniklerini kullanarak doğru tahminleme modelleri yapan, kesintisiz iletişim için müşteri deneyimi ekibini ve çağrı merkezini içerde konumlandırdığımız bir yapıyla bu platformu inşaa ettik.”

Türkiye Sigorta Genel Müdürü Atilla Benli ‘Türkiye’nin ilk sigortacılık süper uygulaması’ olarak tanımladığı uygulamanın tanıtım toplantısında bahse konu mobil uygulamanın birey ve kuruluşlara fayda sağladığını, ürün, fiyat ve prim gibi şeyleri arkalarında bıraktıklarını artık ‘Rekaberlik’ ile sektörde yol alacaklarını söyledi. 

Türkiye Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Bilal Türkmen, sigortanın kapsayıcılığını genişlettiklerini, araç, sağlık, finans ve konut ile ilgili sigorta faaliyetlerini tek bir uygulamada topladıklarını söyledi. 7 farklı iş ortağı ile yola çıktıklarını ve iş ortaklarının ilerleyen zamanlarda  sayı olarak çoğalacağını ve ürün/hizmet anlamında da çeşitlilik olacağını sözlerini ekledi.  

EKOVİZYON DERGİ

ekovizyon.com.tr

 

 

Facebook Comments

POST A COMMENT.