Burger sektöründe yeni bir marka olan Al Kassabi’nin Türkiye lansmanı 15 Eylül 2018’de İstanbul, Parima Plaza’da yapıldı. Alışılmışın dışında lezzetler ile tüketiciye hizmet verecek olan Al Kassabi’nin Türkiye CEO’su Cemal Tanyel, yola çıktıkları günden bu yana birçok haksız eleştirilere maruz kaldıklarını ancak her şeye rağmen Al Kassabi adında ki markalarını tüketici ile buluşturmanın haklı sevincini yaşadıklarını söyledi.
Adnan Ateş’in haberi,
‘Çözüm ortakları marka gelişiminde önemli rol oynamakta’
Lansman’da çözüm ortaklarını tek tek tanıtıp plaket ile onure eden Al Kassabi Turkey CEO’su Cemal Tanyel, markanın gelişmesinde çözüm ortaklarının yeterliliklerine ihtiyaç duyulduğunu ve bu seçimleri yaparken çok dikkat ettiklerini söyledi. Tüm paydaşlarını yola çıkarken iyi seçtiklerine inandıklarını belirten Tanyel, çözüm ortaklarının yeterliliğinin markanın gelişmesinde ve tüketiciye sunacakları ürünlerin kalitesinde önemli katkılar sunacağını, çözüm ortaklarının marka gelişiminde önemli rol oynadıklarını sözlerine ekledi.
‘Dışarıdan ülkeye sermaye aktarımı yaptık’
Markanın (Al Kassabi) oluşturulması çalışmalarına start verdiklerinde bir çok haksız eleştirilere maruz kaldıkları ancak hiç birisine kulak asmadıklarını, yaptıkları işe inandıklarını, tüketiciye alışılmışın dışında çok kaliteli lezzetler sunacaklarına inandıklarını, bu gece markayı ilan etmenin haklı gurur ve sevincini yaşadıkları markanın doğum günü vesilesi ile haksızca eleştirenlere cevap verdikleri söyleyen Tanyel devamla şöyle dedi; ‘Biz ülkeden dışarıya sermaye aktarımı yapmadık. Tam aksine dışarıdan ülkeye sermaye akışı yaptık. Paydaşlarımız ile yani hissedarlarımız ile anlaşma yaparken markanın ülke dışına çıkarılmayacağına ve markanın tüm ticari faaliyetlerinin ülkemizde kalacağına dair sözleşmeler yaptık’ dedi.
Renkli ekmek
Farklı sos lezzetleri ile tüketici karşısına çıkacaklarını belirten Tanyel, Anadolu’ya özgü sos lezzetleri ile menü lezzetlerini zenginleştirdiklerini söyledi. Renkli ekmekler ile tüketicinin karşısına çıkacaklarını söyleyen Tanyel, renklendirme aşamasında boya vb. kimyasal karışımlar kullanmadıklarını özel bir formül ile renkli ekmeklerini ürettiklerini söyledi.
Franchise adaylarına yatırım garantisi
1300’ün üzerinde bayi başvurusu ile işletmeci adaylarının yoğun ilgisinin kendilerini ziyadesi ile mutlu ettiğini, ilerleyen zamanlarda franchise seçimi yapacaklarını ve seçtikleri franchise adayları ile yollarına devam edeceklerini söyleyen Tanyel, ön görülen sürede işletme maliyetleri ve hedeflenen kârlılık oranlarına ulaşmayan bayilerin istedikleri takdirde tüm yatırım bedellerinin Al Kassabi tarafından ödeneceğini ve kimsenin mağdur edilmeyeceğini söyledi.
Meslek yaşamına 1974 yılında İstanbul Ticaret Borsası, canlı hayvan şubesinde başlayan Cemal Tanyel, bir çok markanın oluşmasında ve sektöre adım atmasında rol aldı. Entegre tavukçuluk ve kırmızı et sektörlerinde uzun yıllar yöneticilik, danışmanlık hizmeti ve eğitimler veren Tanyel, kurumsal çalışmalarına Dönersan A.Ş’de, Paşa Döner ve Vezir Et markalarının gelişmesinde aktif rol aldı. Bu şirketin bünyesinde ki markaların 3 yıl gibi bir sürede 140 şube’ye ulaşmasını sağlayan Tanyel, 2015 ve 2016 yıllarında TOOB ‘En Hızlı Büyüme’ 1.’lik ödülüne layık görüldü.
2016 Kasım ayında Beşler Mağazacılık ve Gıda Yatırımları CEO’su olan Cemal Tanyel, hazırladığı proje ile 2017 yılının ‘En Başarılı Proje’ ödülüne layık görülen Tanyel, 1 Mayıs 2018 itibarı ile ‘Al Kassabi Turkey’ CEO’su olarak sektörde ki hizmetlerine devam etmekte.
Ekovizyon Dergi / ekovizyon.com.tr
POST A COMMENT.