“iyzico’nun son kullanıcılara özel geliştirdiği yeni mobil uygulaması alışveriş yönetimi, kargo takibi, 7/24 canlı destek özellikleriyle internetten alışverişi endişelerini ortadan kaldırıyor.”
Türkiye’nin fintek lideri iyzico, yeni mobil uygulaması ile son kullanıcıyı internetten alışverişin risklerine karşı koruma altına alıyor. 5 milyar TL’lik işlem hacmi ile Türkiye’de e-ticaretin önemli oyuncularından biri olan ve ağırlıklı olarak KOBİ’lere hizmet veren iyzico, artık sunduğu çözümlere son kullanıcıyı da dahil ediyor. iyzico’nun, online alışverişin özellikle sipariş sonrasındaki süreci tüketiciler için daha kolay, yönetilebilir ve güvenli hale getirecek yeni mobil uygulaması iyzievent 2018’de tanıtıldı.
iyzievent’te konuşan iyzico Kurucu Ortağı ve CEO’su Barbaros Özbuğutu “Geçen yıl iyzico Korumalı Alışveriş ile dönüşümümüzün sinyallerini vermiştik. İnternetten alışverişi %100 güvenli hale getirmek için çalıştık. iyzico Korumalı Alışveriş, hem internetten satış yapanların hem de alışveriş yapanların güvenli, sorunsuz bir süreç yaşamasını mümkün kılıyor. KOBİ’lerin dijitalleşmesi için ürettiğimiz çözümleri, artık internetten alışveriş yapan herkesin güvenli ve konforlu bir deneyim yaşaması için de geliştirmeye devam edeceğiz. Finansal hizmetleri herkes için ulaşılabilir hale getirme misyonumuzda önemli bir adım olduğuna inanıyoruz.” dedi.
“iyzico, iş sahipleriyle nihai kullanıcıları aynı çatıda kapsayan uygulamalarıyla Türkiye’nin online alışveriş deneyimini iyileştirirken internetin GSYİH’sını artırmayı hedefliyor.”
Son kullanıcıya özel dijital asistan
iyzico’nun internetten alışverişlerinde asistan görevi gören mobil uygulaması, yaşanan güven sorunlarını ortadan kaldırarak e-ticaret pastasını büyütmeyi amaçlıyor. Uygulamayı kullanan tüketicilerin iyzico Korumalı Alışveriş hizmetinden de yararlanarak 7/24 canlı destek alabileceğini ifade eden Özbuğutu sözlerini şöyle sürdürdü: “Nihai kullanıcılar 17 bin web sitesinden yaptıkları alışverişi yönetebilecek. iyzico mobil uygulamasıyla beraber, KOBİ’lerden sonra son kullanıcıların da dijitalleşmesini hızlandıracağız, online alışveriş deneyimini iyileştirirken Türkiye’de internetin GSYİH’sını artırmaya devam edeceğiz.”
“5 yıl içinde 1 milyar dolarlık e-ihracat hacmine ulaşmayı öngören iyzico, üye işyerlerinin yıllık satışını 3,5 kat artırmalarını sağladı”
Yeni iyzico mobil uygulaması ile kullanıcılar, iyzico üyesi web sitelerinden yaptıkları alışverişlerle ilgili 7/24 canlı destek alabilecek. iyzico mobil kullanıcıları tek tıkla alışveriş deneyimi için kredi kartlarını kaydetmenin yanı sıra, alışveriş sonrasında kargo takibini de uygulama üzerinden yapabilecek.
Yeni mobil uygulamayı karınca tasviriyle canlandırdıkları Zihni isimli maskotla ile ön plana çıkardıklarını belirten Özbuğutu; “Yeni uygulamamızı ve bu yeni dönemi, yeni logomuz, yeni maskotumuz ve yeni sloganımız ‘iyzico – işinize gelir’ ile karşılıyoruz. Türkiye genelinde, KOBİ’leri, genç girişimcileri, kadın girişimcileri ekonomiye kazandıran çok etkili bir ekosistem kurmanın gururunu yaşıyoruz” diye konuştu.
5 yılda 1 milyar dolarlık e-ihracat hedefi
29 bin kurumsal üye işyeri ve yılda 25 milyon alışverişe olanak sağladıklarından bahseden Özbuğutu iyzico’nun bölge ekonomisine destek sağladığını anlattı: “Türkiye genelinde e-ihracat yapan tüm şirketlerin menzil ortalaması 3 bin 355 km iken yüzde 58’lik bir artış yaratarak bu menzili 5 bin 292 km’ye çıkardık. Son iki yıl içerisinde iyzico üye işyerlerinin yıllık satışı ortalama 3,5 kat arttı. 5 yıl içerisinde tam 1 milyar dolarlık bir e- ihracat hacmine ulaşabileceğimizi öngörüyoruz.”
Ekovizyon Dergi / ekovizyon.com.tr
Bu haberde ilginizi çekebilir: Fintech devleri Londra’da buluştu
POST A COMMENT.