Hijyen esaslı ve temassız ürünlerin satış trafiğinde yüzde 33 artış

COVID-19 pandemisi tüketici alışkanlıklarını değiştirdi

COVID-19 pandemisi nedeniyle sosyal mesafe kuralıyla evde kalma süreleri artarken farklı iş ve yaşam pratikleri gelişiyor. Tüketicilerin birçok alışkanlığı online platforma taşınıyor ve geleneksel üreticilerin iş modelleri dijital dünyaya entegre oluyor.  Pandeminin en çok etkilendiği sektörlerden bir olan e-ticarette ise gündem hızla değişiyor. Özellikle Çin menşeli elektronik ürünlerin satış hacminde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 50’ye varan oranda düşüş yaşanırken dizüstü bilgisayar, kahve makinası, oyun konsolu gibi evde çalışma modeli nedeniyle artan ihtiyaçlar ile bluetooth kulaklık gibi temassız ve elektrik süpürgesi gibi hijyen esaslı ürünlerin satış trafiğinde ise yüzde 33 artış gözlemleniyor.

Yaşadığımız süreç ne kadar olumsuz olursa olsun, alternatif bir sistem üreten dijital kültür, tüketici ihtiyaçlarının karşılanması yönünde bir avantaj sağlıyor. Kovid-19 pandemisinin en çok etkilendiği sektörlerden bir olan e-ticarette ise gündem hızla değişiyor. Özellikle Çin menşeli elektronik ürünlerin satış hacminde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 50’ye varan oranda düşüş yaşanırken dizüstü bilgisayar, kahve makinası, oyun konsolu gibi evde çalışma modeli nedeniyle artan ihtiyaçlar ile bluetooth kulaklık gibi temassız ve elektrik süpürgesi gibi hijyen esaslı ürünlerin satış trafiğinde ise yüzde 33 artış gözlemleniyor.

ekovizyon.com.tr

Facebook Comments

POST A COMMENT.