Türkiye’nin ayakkabıcısı FLO Mağazacılık; büyüme hedefleri doğrultusunda mart ayında 11’i yurt içinde, 4’ü yurt dışında olmak üzere toplam 15 yeni mağaza açtı.
Üretim, perakende markaları ve istihdam kapasitesi ile Türk ayakkabı sektörünün öncü ve lokomotif şirketi FLO Mağazacılık, yeni mağaza yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. FLO Mağazacılık, büyüme hedefleri doğrultusunda mağazalar zincirine yenilerini ekleyerek mart ayında 11’i yurt içinde, 4’ü yurt dışında olmak üzere toplam 15 yeni mağaza hizmete açtı. 2023 yılında Türkiye’den çıkacak 10 global markadan biri olma vizyonu doğrultusunda yatırımlarını sürdüren FLO Mağazacılık’ın hâlihazırda yurt içinde 406 FLO ve Sport in Street mağazası, yurt dışında ise 48 FLO mağazası olmak üzere toplam 454 mağazası bulunuyor.
FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, yeni mağaza yatırımları ile büyümeye devam ettiklerini belirterek, FLO’nun kendi sektöründe en yüksek toplam pazar payına ve en yüksek satış kanalı marka payına sahip olduğunu söyledi.
“Yılın ilk çeyreğinde 26 yeni mağaza açtık”
Övünç, sözlerine şöyle devam etti: “Mart ayında yeni mağaza yatırımlarımıza devam ettik. Bu doğrultuda yurt içinde Bursa, Antakya, Artvin, Kayseri, Denizli, İstanbul, Kütahya, Antalya, Ordu, Ankara ve Isparta’da olmak üzere 11; yurt dışında ise Suudi Arabistan (Cidde), Arnavutluk (Tiran), İran (Tahran) ve Kosova’da (Prıshtına) 4 tane olmak üzere toplam 15 yeni mağaza açtık. Böylece yılın ilk çeyreğinde açtığımız toplam mağaza sayısı 26 oldu. Yatırımlarımıza devam ederek yılsonuna kadar yurt içinde 40 FLO ve 45 Sport in Street; yurt dışında ise yakın coğrafyalardaki ülkelerde 45 olmak üzere toplam 130 yeni mağaza açmayı planlıyoruz. Yılın ilk çeyreğinde yüzde 30’luk bir büyüme performansı sergiledik. Yılsonuna kadar bu performansımızı devam ettirerek, her yıl olduğu gibi 2017 yılında da sektör ortalamalarının üzerinde büyüyeceğimizi öngörüyoruz.”
“2017’de 2 bin kişilik yeni istihdam yaratacağız”
Büyüme stratejileri doğrultusunda Türkiye’de sektörel liderliklerine devam edeceklerini vurgulayan Övünç, “Yurt dışında Ortadoğu ve Türk Cumhuriyetleri gibi yakın coğrafyalarda bölgesel lider olmak istiyoruz. Avrupa’daki büyümemiz ise Reno ve Lumberjack markalarımız ile olacak. Ayrıca 2017’deki önemli hedeflerimizden biri de istihdam sayımızı arttırmak. Yıl sonuna kadar ortalama 2 bine yakın yeni işe alımla çalışan sayımızın 9 bin kişiye ulaşmasını planlıyoruz” diye konuştu.
Ekovizyon Dergi/ekovizyon.com.tr
POST A COMMENT.