Facebook, yeni sınıflandırılmış reklam hizmeti vermek amacıyla Craigslist ve eBay’ı satın alma yoluna gidiyor. Facebook, reklamlardan daha fazla gelir elde edecek.
Facebook, bünyesindeki seri ilanları genişletmek amacıyla Craigslist ve eBay şirketlerini satın alma yoluna gidiyor.
LetGo, OfferUp gibi şirketlerin de adının geçtiği satışta Facebook, 1.2 milyar dolar ödeyecek.
Facebook reklamları genişletiyor
The Guardian’da yer alan habere göre Facebook’un yeni genişletilmiş reklam hizmeti, kullanıcıların tercihleri doğrultusundaki ürünlere, ürün kapsamındaki kampanyalara daha kolay ulaşmalarına olanak tanıyacak.
Facebook Marketplace resmi lansmanı ile tanıtılacak hizmet, yerel satış pazarlarındaki hareketliliği odağına alacak.
Facebook yetkilileri halihazırda aylık 450 milyon kullanıcının site bünyesindeki hizmetler aracılığıyla ürün satın alımlarında ya da web sitesi ziyaretlerinde bulunduğunu belirtiyorlar.
Bireyler arasındaki işlemlere ek olarak, birey-kurum ilişkilerinde de oldukça belirgin bir fark meydana getirdiği belirtilen Facebook’un yeni satış stratejisinden bir diğer beklentisinin mevcut 1.71 milyar kullanıcıyı arttırmak olduğu dile getiriliyor.
eBay, sınıflandırılmış reklam alanında pazarın en büyük oyuncularından biri olarak betimleniyor.
2015 yılında 20 milyar doların üzerinde ürün satışında yer alan eBay, gittikçe büyüyen müşteri potansiyeli ile dikkat çekiyordu.
1995 yılında kurulan Craigslist ise reklam sınıflandırması, seri ilanlar konusunda ABD’nin en büyük şirketlerinden biri olarak betimleniyordu.
Facebook’un reklam odaklı girişimlerinin sonuçlarını hep birlikte göreceğiz.
shiftdelet.ner
POST A COMMENT.