Çin ile Singapur arasındaki deniz-kara ticaret koridoru erişimini dünyanın 106 ülkesinin ve bölgesinin 304 limanına çıkararak İpek Yolu’nun Ekonomik Kuşağını ve 21. Yüzyıl Deniz İpek Yolu’nu daha iyi ve sağlam bitiştirmiş oldu. Yeni Uluslararası Kara ve Deniz Ticaret koridoru, Singapur ve batı Çin’in eyalet düzeyindeki bölgeleri tarafından ortaklık halinde kurulmuş bir ticaret ve lojistik geçidi oluşturuyor. Koridor operasyonunun merkezinde Chongqing Belediyesi bulunuyor. Ocak-haziran döneminde, ticaret koridorunun ülke içindeki kara-deniz bölümü 47 bin 880 standart konteyner eşdeğeri mal taşıdı. Bu miktar, koridorun lojistik ve işletme yönetim merkezinin verilerine göre, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 147 oranında bir artışa denk düşüyor. Öte yandan, yine yılın ilk yarısında Chongqing çıkışlı deniz ve kara kombine taşıma trenleri 952 kez sefere çıktı ki, bu da bir önceki yılın ilk yarısına kıyasla yüzde 147 oranında bir artış ifade ediyor. |
|||||
|
Son Dakika
- LojistikBYD, otomobilleri için kendi çipini geliştirmeye başladı
- Dünya‘Kriz ya da savaş çıkarsa’: İsveç ve Finlandiya, vatandaşlarını broşürle uyardı
- KobiMezopotamya lezzetleri, dünyaya kapılarını kapattı
- Dijital EkonomiBilgi teknolojileri pazarını şekillendiren 5 ana trend
- EnerjiEvde elektrikli otomobilini şarj edenlere kötü haber
- DünyaSağdan direksiyonlu Karsan E-Jest İngiltere’de sergilendi
- DenizcilikHong Kong’lu kargo markası Türkiye’de
- BitcoinKripto yatırımcılarının dikkatine: Binance TR ismi ve alan adı değişti!
- Dünya140 yıllık batarya markası Varta iflasın eşiğinde
- BitcoinTrump’ın zaferi ile birlikte Bitcoin tarihinin en yüksek seviyesine ulaştı
POST A COMMENT.