Çin ile Singapur arasındaki deniz-kara ticaret koridoru erişimini dünyanın 106 ülkesinin ve bölgesinin 304 limanına çıkararak İpek Yolu’nun Ekonomik Kuşağını ve 21. Yüzyıl Deniz İpek Yolu’nu daha iyi ve sağlam bitiştirmiş oldu. Yeni Uluslararası Kara ve Deniz Ticaret koridoru, Singapur ve batı Çin’in eyalet düzeyindeki bölgeleri tarafından ortaklık halinde kurulmuş bir ticaret ve lojistik geçidi oluşturuyor. Koridor operasyonunun merkezinde Chongqing Belediyesi bulunuyor. Ocak-haziran döneminde, ticaret koridorunun ülke içindeki kara-deniz bölümü 47 bin 880 standart konteyner eşdeğeri mal taşıdı. Bu miktar, koridorun lojistik ve işletme yönetim merkezinin verilerine göre, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 147 oranında bir artışa denk düşüyor. Öte yandan, yine yılın ilk yarısında Chongqing çıkışlı deniz ve kara kombine taşıma trenleri 952 kez sefere çıktı ki, bu da bir önceki yılın ilk yarısına kıyasla yüzde 147 oranında bir artış ifade ediyor. |
|||||
|
Son Dakika
- BitcoinBitcoin 94.000 doları aştı
- Ekonomi“Suriye’den Suudi Arabistan’a giden kara yolunun açılmasını talep ediyoruz”
- Dijital EkonomiTıklamadan önce düşünün
- TürkiyeTürkiye’nin ilk ‘Yapay zeka Şehri’ Güdül’de kuruluyor
- LojistikKâmil Koç Diyarbakır’da yeni bir iş birliğiyle daha da güçlendi
- Lojistikİstanbul Havalimanı’nda artık aynı anda 3 uçak iniş ve kalkış yapabilecek
- KobiDiyarbakır’dan Balıkesir’e sofranın sesi: Ne yiyoruz, neyi savunuyoruz?
- DünyaABD-Çin arasında ki tarife savaşı iktisadi endişeyi arttırıyor
- İhracatLimon ihracatı geçici olarak durduruldu
- DünyaJP Morgan: “Trump’ın gizli tarife planları ABD ekonomisini derin bir krize sürükleyebilir