Çin ile Singapur arasındaki deniz-kara ticaret koridoru erişimini dünyanın 106 ülkesinin ve bölgesinin 304 limanına çıkararak İpek Yolu’nun Ekonomik Kuşağını ve 21. Yüzyıl Deniz İpek Yolu’nu daha iyi ve sağlam bitiştirmiş oldu. Yeni Uluslararası Kara ve Deniz Ticaret koridoru, Singapur ve batı Çin’in eyalet düzeyindeki bölgeleri tarafından ortaklık halinde kurulmuş bir ticaret ve lojistik geçidi oluşturuyor. Koridor operasyonunun merkezinde Chongqing Belediyesi bulunuyor. Ocak-haziran döneminde, ticaret koridorunun ülke içindeki kara-deniz bölümü 47 bin 880 standart konteyner eşdeğeri mal taşıdı. Bu miktar, koridorun lojistik ve işletme yönetim merkezinin verilerine göre, bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 147 oranında bir artışa denk düşüyor. Öte yandan, yine yılın ilk yarısında Chongqing çıkışlı deniz ve kara kombine taşıma trenleri 952 kez sefere çıktı ki, bu da bir önceki yılın ilk yarısına kıyasla yüzde 147 oranında bir artış ifade ediyor. |
|||||
|
Son Dakika
- EkonomiKiler Holding, Generali Sigorta’yı satın aldı
- E-TicaretE-ticarete stopaj uygulaması sektörü daraltır
- TürkiyeOctet Türkiye ‘Açık Bankacılık’ lisansı aldı
- MarkaBakanlık boya kullanan 7 çay markasını ifşa etti
- TürkiyeTürkiye’nin cari açığı uluslararası yatırımlarla finanse ediliyor
- DünyaABD, Çinli TP-Link’i ulusal güvenlik nedeniyle merceğe aldı
- Dijital EkonomiOpenAI’nin ChatGPT’si WhatsApp ve telefon hattıyla evlere giriyor
- TürkiyeAsgari ücrette ikinci toplantıdan da rakam çıkmadı
- BitcoinBitcoin tarihi zirvesini yeniledi: 107.000 doları test etti
- Dijital EkonomiMeta, OpenAI’ı hedef aldı: Yapay zekâ sektöründe büyük kavga
POST A COMMENT.