E-ticaret içinde önceki yıla göre 2015’te yüzde 35 oranında büyüyen, iş hacmi 6.8 milyar dolara ulaşan tatil ve seyahat kanalı; yurtdışından dev firmaların ilgisini ülkemize çekmeye devam ediyor. 4 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren Skyscanner, otobüs firmalarının biletlerini de online satabilmek için Biletall’ın altyapısını kullanmaya başladı. İngiltere’deki merkez ofisten gelen talep doğrultusunda imzalanan anlaşma ile Türkiye genelinde 123 otobüs firması, ulusal ve uluslararası havayolu şirketleri, İDO ve TCDD biletlerini sunan Biletall, satış kanallarına bir yenisini daha ekledi.
Biletall.com CEO’su Yaşar Çelik, Skyscanner ile yapılan işbirliği hakkında “Ürün sepetimizde bulunan 123 şehirlerarası otobüs firmasının biletini Skyscanner – Biletall işbirliğiyle kullanıcıların hizmetine sunmaya başladık. Skyscanner kullanıcılarının seyahatlerini planlamak için tek yapması gereken, www.skyscanner.com.tr sayfasındaki ilgili bölüme seyahat rotasını yazarak arama yapmak. Arama sonuçlarında bütün ulaşım araçlarının seferlerini, fiyatlarını görüp rezervasyon yapabilecek veya bileti satın alabilecekler” dedi.
Editöre Not: Otobüs Bileti, Uçak Bileti, Tren ve İdo Bileti bir arada
Türkiye’de otobüs, uçak ve deniz otobüsü biletlerini bir arada sunan konseptin ilk ve tek yaratıcısı olan biletall.com, yolculara uçak ve otobüs biletlerini birbirleri ile kıyaslama imkânı da sunuyor. Biletall.com, ayrıca Türkiye’nin önde gelen firmalarına gerçekleştirdiği anlaşmalar ile mobil uygulamalar ve 800’den fazla web sayfasına online bilet satış altyapısı sağlayarak bu alanda büyümesini sürdürüyor. Geçtiğimiz yıl 120 milyon TL ciro elde eden Biletall.com, 2016 için 160 milyon TL ciro hedefliyor.
POST A COMMENT.