Anadolu Grubu’nun inovasyon programı BiFikir’in, 2016 yılı projelerinin en iyileri seçildi. Grup çalışanları bu yıl içinde gerçekleştirdikleri projelerle, 77 milyon TL. değer yarattılar.
Anadolu Grubu, 19 ülkede, 80’in üzerinde şirketi ve 50 bine yakın çalışanıyla ülkemiz ve operasyon coğrafyası için fark yaratmaya devam ediyor.
Grup çalışanlarının fikirlerini paylaştıkları inovasyon programı BiFikir ile bugüne kadar Anadolu Grubu çalışanları, 6 binin üzerinde fikir geliştirirken bunlardan 1.000’in üzerinde proje hayata geçirildi. Grup çalışanları bu projelerle bir sene içinde 77 milyon TL. değerinde fayda sağladı.
Projenin final günü olan BiFikir Festivali’nde 2016 yılının en başarılı projesi seçildi. Anadolu Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan ve Grubun üst düzey yöneticileriyle birlikte çalışanların katıldığı etkinlikte dereceye giren projeler, gerçekleştirdikleri proje sunumlarının ardından tele oylama sistemiyle, katılımcılar tarafından seçildi.
Günün sonunda, Anadolu Motor birinci olurken, Anadolu Isuzu ikinci, Migros üçüncü, McDonald’s dördüncü ve Anadolu Efes beşinci olarak, dereceye giren diğer Anadolu Grubu şirketleri oldular.
Projeleri geliştiren Grup çalışanlarının ödüllendirildiği festival gününde ayrıca, yarı final projeleri de sergilendi. Anadolu Grubu’nun Gürcistan ve Moldova’daki çalışanları da katılımcılarla projelerini paylaştılar.
2016 yılı içinde;
• 6.000 üzerinde fikir sisteme girildi.
• 77 milyon TL değerinde fayda sağlandı.
• 2015 yılından bu yana BiFikir, fikir sayısı ile 4 kat, hızlı uygulama sayısı ile 6 kat ve proje sayısı ile 4 kat daha büyüdü.
• En fazla proje geliştiren Grup şirketi, 176 projeyle Coca-Cola İçecek Türkiye oldu.
• En fazla fikir veren şirket, 1.060 fikir ile Coca-Cola İçecek Türkiye oldu.
• En fazla hızlı uygulama sahibi şirket, 634 hızlı uygulama ile Adel Kalemcilik oldu.
BiFikir Hakkında
Anadolu Grubu’nun inovasyon portalı BiFikir, Grup çalışanlarının fikirlerini özgürce paylaşabildikleri ve proje önerilerini ilettikleri bir platformdur.
Bi-fikir’le Anadolu Grubu çalışanları fikirlerini paylaşarak, bunları hızlı uygulamalar ve projelere dönüştürüyor. Çalışanların, Grubun kurum kültürü ve firma yeteneği olan yenilikçilik ve yaratıcılığı etkin şekilde kullanılmasını sağlıyor.
Anadolu Grubu çalışanları, Ürün ve Hizmet, Motivasyon ve İletişim, Verimlilik, Maliyet Azaltma, İş Sağlığı ve Güvenliği, Sosyal Sorumluluk, Paydaş Memnuniyeti (Tedarikçi, Bayi, Toplum), Sürdürülebilirlik ve E-dönüşüm ve Teknoloji alanlarında fikirlerini verebiliyor ve bunlardan başarılı bulunanlar Hızlı Uygulama ve Projelerle hayata geçiriliyor.
POST A COMMENT.