Albaraka Türk, sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan, Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen yarışması A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta katılım bankaları arasında 3. kez şikâyet yönetimini en etkin, nitelikli ve çözüm odaklı bir biçimde yürüten en iyi bankası seçildi.
Albaraka Türk, sikayetvar.com tarafından Mart ayında düzenlenen A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ödül töreninde katılım bankaları içerisinde şikâyet yönetimini en etkin, nitelikli ve çözüm odaklı yürüten banka olarak birinci seçildi. Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti düzeyine sahip 51 markası içinde yer alan Albaraka Türk, A.C.E Awards’ta üst üste üç kez bu ödüle layık görülmüş oldu.
2014 yılından bu yana her sene gerçekleştirilen, sikayetvar.com’daki gerçek şikayetleri baz alan, Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen yarışması A.C.E Awards, 2016 müşteri memnuniyeti değerlendirmesinde 17 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 51 markanın ödüllerini markaların üst düzey yöneticilerine verdi.
Müşteri memnuniyeti değerlendirmesi yapan A.C.E Awards, markaların gerçekleştirdiği şikayet yönetimini temel alıyor. sikayetvar.com, şikayetçi müşterilere yönelik yılda 400 bin anket gerçekleştiriyor ve bu anketler “Müşteri Deneyimi Endeksi”ni oluşturuyor. A.C.E Awards’ta ise markalar “Müşteri Deneyim Endeksi “baz alınarak 200 puan üzerinden ölçümleniyor. İlk etapta markaların şikayet yönetiminde irtibat hızı, şikayet süreci, çözüm hızı, sonuçtan memnuniyet ve teşekkür oranı değerlendiriliyor. İkinci etapta ise şikayeti yönettikten sonra müşteri algısının ne kadar değiştiği, memnuniyet, bağlılık ve tavsiye etme kriterleri ile ölçümlenerek değerlendirmeye alınıyor.
A.C.E Awards ödül törenine katılan Albaraka Türk Genel Müdür Yardımcısı Fatih Boz,“Albaraka Türk olarak, 2014 yılından bu yana markaların müşteri memnuniyetini ölçen A.C.E Awards’ta katılım bankaları arasında üst üste üç kez bu ödülü almak bizi bir kez daha gururlandırdı. Müşterilerine değer veren ve onların taleplerini can kulağıyla dinleyip çözümler üretmeye çalışan bir bankayız. Aldığımız ödüller bankamızın doğru yolda ilerlediğini bir kez daha gösteriyor. Önümüzdeki dönemlerde de daha iyiye ulaşmak hedefiyle çalışmalarımıza devam edeceğiz” diye belirtti.
Ekovizyon Dergi/ekovizyon.com.tr
Adnan Ateş
POST A COMMENT.